Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-12 02:12:13
Įdomu.. O kokios prekių kategorijos čia taip išeina?

Bandžiau per kelias masines akcijas rast ko man reikia (sąrašą visad
turiu gyvą), tai deja nepataikiau, jei ir akcija, tai kokie 20 procentų.
Pridėjus siuntimą, ir tai, kad čia vietoj 15% nuolaidą išsimušt nėr
sudetinga daug kur neužtaikiau ant tokių. 5.11 vienus batus išvis stebiu
jau gal 3 metus. AIC akcijų už 50%+15% lojalumo pasiūlyt spėjo 2 kartus jau

Man geriau sekasi kai reikia prekės X ieškot jos visam internete ir
žiūrėt kas ką siūlo.