Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-13 12:02:45
Palaikau. Praeita savaite pirko feja kavos aparata uz 800 GBP kazkur. Ir
nezinau - ar kazka pati gryba uzpjove ar defektas buvo - dangtelio vandeniui
uzdaryti fiksatorius nuluzo. Smulkmena, o ne malonu. Nusiunciau fotke, kita
diena gavau DHL lipduka ir numeri kuriuo skambinti kurjeriui, kad paimtu.
Dar kita diena - nauja kavos aparata. Dangtelio atskirai, kurio kaia turbut
euras - nesiuncia bledes, saraskino kontora kazkokia....

On 2017-05-11 11:04, ROOTS wrote:
> Paspaudus suvedi savo tel nr. Perskambino sikart, kalbejo angliskai.
> Pasakius jog norim atgaut pinigus iskart sutiko ir atsiunte siuntimo atgal
> etikete. Isiuntus telefona, jie dar jo net negavo, pinigai ikrito I
> saskaita. Visi 450 eur kiek buvo sumoketa pries beveik 2 metus.

Aš ten tik kojinių neperku, nes nuperka kažkur žmona, o visą kitą tik iš
ten :)) Problemų visur pasitaiko, bet kaip jas sprendžia Amazon, tai kai
kam nors "tik Lietuvoje" perkančiam tai papasakoji, tai netiki tavimi.
Galvoja, jog meluoji :)

Na o bet tačiau, kaip jau buvo pastebėta, jog ir bažnyčioje guzą sau ant
kaktos galima susiorganizuoti :]