Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-17 00:49:26
na profailas jo tai west europe :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:offhqv$7lg$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal tavo East Europe varototojo profaila - visai į tema. Va jeigu tau
rasytu negras gejus Mahatma Abdula, cia jau butu biski praliotas sistemoje.

On 2017-05-16 19:44, Linas Petkevičius wrote:
> Negaliu atsakyti uz kitas sritis, bet pavyzdziui UK draudimo kompaniju
> call centruose beveik visi dirba su pseudonimais. Saugumas ir pagundu
> sukciavimui mazinimas. Ir socialinis targetingas aisku.

Nežinojau tokio dalyko. Tai gerai, jog bent ne Dart Veideris man atsakė :)

Kita vertus, pažiūrėjau su kuo teko paskutinį kartą susirašyti, tai
pasirašė kaip Tamara Golubovic. Abejoju, ar tai labai vykęs pseudonimas,
bet kas gali žinoti... :)