Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-11 11:06:15
Na reik dar nepamirst, jog amazone yra triju tipu prekes: 1. kurias siuncia
ir parduoda amazonas. 2. kurias parduoda trecia salis bet siuncia amazonas.
3. kuria parduoda ir siuncia trecia salis.

"Exo"  wrote in message news:of118t$lsl$1@trimpas.omnitel.net...

Arba iš vis neturėk reikalų su amazonu, šaraškino kontora kokių reta....

Exo

"Ignas"  wrote in message news:of053d$163$1@trimpas.omnitel.net...

grąžink prekę, gavęs babkes (ar anksčiau) pirk tokią pačią dar kartą.