Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-16 11:59:54
Tai siaip viska nusipirkes gali iskart atgal isiust jei nepatiko, netiko ar
pan. Batus aisku jokia problema pasikeist.  batus kai nelabai zinom kuris
dydis, tai isvis kartais uzsisakom du dydzius, kuris netinka atgal
issiunciam, cia kai kaina nukritus buna ir baisu jog veliau bus vel sena
kaina. Bet siaip tai atsisiunciam, apziureim, jei netinka atgal siunciam
imam kita dydi. Tas pats su drabuziais.
Man net karta vaiksika lovyte nusiprikus ji stovejo garaze kol negime vaikas
ir nesugalvojau surinkt. Ispakavau, o ten sonas suluzes. Parasem, paaiskinom
situacija, ok siuskit atgal issiunciam jums nauja. Atejo tvarkinga,
atvezusiam kurjeriui idavem sena.
Kita kart uzsisakem vyno dezyte 6vnt, atejo tos firmos bet kitoks. Parasem
kad beda, ne tas vynas. Ok siunciam teisinga. O sena atgal? Ne, galit
pasilikt.

"markoh"  wrote in message news:ofecqo$4l8$1@trimpas.omnitel.net...

Jei batu ismiera maza, lengvai pakeicia didesniais?
kaip vyksta keitimo procedura?

--
Free News Reader
http://put.hk