Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-12 20:00:34
Plius man isvis patogiau pirkt amazone, prekes pristato namo, nepatiko
netiko atgal issiunciu iduodamas pastininkui kai jis atnesa kita preke.

Amazone irgi perku is pacio amazono egriau truputi brangiau, bet paskui
neskaudes galvos sugedus prekei.

On 2017-05-12 01:55, cD-r0m wrote:

> Bet aš tai vistiek nesuprantu to amazono naudos :) Technika kainuoja
> (dažniausiai) pakankamai panašiai kaip LT.

Esminis dalykas - Amazone kainų fluktuacija yra nerealaus dydžio,
kartais ji net paros bėgyje smarkiai svyruoja. Jei tą dalyką supranti ir
moki jį įvaldyti, tada Amazone pirksi super kainomis. Tik spontaniškumui
čia ne vieta. Idealu, jei gali pirkinius planuotis bent mėnesiui ar
dviems į priekį ir monitorinti kainas. Taip pat reikia būti
"apsiginklavusiam" kasmetinių populiarių akcijų metui.