Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-12 02:00:52
On 2017-05-12 01:55, cD-r0m wrote:

> Bet aš tai vistiek nesuprantu to amazono naudos :) Technika kainuoja
> (dažniausiai) pakankamai panašiai kaip LT.

Esminis dalykas - Amazone kainų fluktuacija yra nerealaus dydžio,
kartais ji net paros bėgyje smarkiai svyruoja. Jei tą dalyką supranti ir
moki jį įvaldyti, tada Amazone pirksi super kainomis. Tik spontaniškumui
čia ne vieta. Idealu, jei gali pirkinius planuotis bent mėnesiui ar
dviems į priekį ir monitorinti kainas. Taip pat reikia būti
"apsiginklavusiam" kasmetinių populiarių akcijų metui.