Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-12 20:55:23
Jokio skirtumo, kur geresne galutine kaina, ten ir perkam.
Elektronika is UK ateis su kitokiu kistuku.
Dazniausiai apsiribojam de arba fr, nes uk daznai didesne kaina buna. Ir
siaip kartais o sito reikia, rytoj arba poryt, bac is de pasiimam ir ryt jau
namie turim. Jei perkama is prime dealo.

o kuris geriau

De
ar
co.uk ?