Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-12 20:55:58
ten amazonas pats pardavejas.

"Bronco"  wrote in message news:of4s2o$tuv$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-05-12 20:07, ROOTS wrote:
> o gal turi nuomone apie amazon.it?
> Zinant kokie italjaskos megejai apgaut ar galima amazon.it pasitiket? LG
> G6 pas juos 100 pigiau nei aps vokietukus. Svarbiausia kaip ten butu
> gedimo atveju, taip pat jokiu problemu kaip ir amazon.de?

Viskas tas pats visuose amazonuose. Pasižiūri kuriame pigiau ir tame
perki. Esu kažką .it irgi pirkęs, bet ten rečiau pagaunu geras kainas,
nei .de. Jei pasisekė kažką pagaut, tai ir pirk ramiai. Pažiūrėk
atsiliepimus, jų kiekį. Esant norui, yra net addonsas fake'inių amazon
review nustatymui :)

O šiaip, aš marketplace'u visada stengiuosi minimaizinti naudojimąsi,
nes nemėgstu nesklandumų. Nes Amazonas suktų italjaškų neišgydys, jei
užsirausi tai užsirausi, bet pinigus, jei ką, atgausi iš Amazon. Žodžiu,
pats spręsk.

p.s. kažkada pagavau kažkokį juokingą bajerį, ale nauji WD Raptor HDD už
18 EUR marketplace, tai pasiėmiau pa prikolu 6 vnt. ir laikiau
sukryžiuotus pirštus, kad negrąžintų man amazonas pinigų :] Blin, kitą
dieną atsiprašė ir grąžino pinigus, nors pirkimo patvirtinimą buvau
gavęs ir buvo nuskaitę :) Jie ten patys nesnaudžia ir sukčius gaudo.