Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: markoh
Data: 2017-05-15 22:56:46
kam idomu, susisiekus pasiule kelis variantus, pasirinkau grazinima, 
kreivarati issiunciau atgal fokieciams,
ta pacia diena grazino pinigus atgal uz siuntima, likusius grazins kai preke 
gaus.
uzsisakiau kita (premium modeli)  susikloscius tokiai situacijai prizadejo 
nuolaida- nauja siuntima kompensuot.
kas link supporto likau maloniai nustebintas, kai del taves skirtingi 
niolika darbiuotoju rasineja ir stengiasi padet.
tai tiek.
Amazonej pirkau daug neieskodamas, bet su visais siuntimais iki duru kaina- 
kaip pas mus su nuolaida pirkti :)
nuo siol ne tik AliExpress...



"Ignas"  wrote in message news:of053d$163$1@trimpas.omnitel.net...


grąžink prekę, gavęs babkes (ar anksčiau) pirk tokią pačią dar kartą.


"markoh" <1markoh@gmail.com> wrote in message
news:oevosr$ofd$1@trimpas.omnitel.net...
> susisiekiau, nieko doro nepasiule, tik kaip grazinima- kitos prekes 
> pakeitimu,
> kas zino, ar per ta pati kurjeri organizuotis prekes grazinima, ar galima 
> laisvai siunteja pasirinkt kad ir post.lt ?
>
>
>
> "markoh"  wrote in message news:oevgob$idt$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nupirkau paspirtuka, atvaziavo viskas butu tvarkoj, bet  priekiniam rate,
> yra musimas,
> dabar galvosopis:
> amazon.de leidzia pasirinkt:
> prekes pakeitimas (ir mol raso kad nemokamas pakeitimas, bet uzejus ant i
> raideles, paaiskina kad gavus preke grazins 8,5eur, o kiek man siuntimas
> kainuos, speju brangiau?) tai kur cia nemokamas, wtf?
> refund- jie gave preke, grazins saibas, na is esmes mane tenkintu 
> tvarkingas
> daiktas. tad refund kaip ir netenka prasmes.
> ir standard- kazkoks ale jevru grazinimas i amazon kreditus, (man tas 
> visai
> netinka).
>
> issiaiskinau kad priezastis- butent priek.ratas, turiu nufilmaves 
> medziaga,
> bet ar amazon'as pa defaultu  taiko koki dalini refunda ar siustu tik pvz
> viena ratuka,
> nepavyksta prie savo accounto rasti, kur jiems parasyt ir pan.
> dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu,
> taip suprast, nepatinka grazink,  ir niekas ten nesicackina, ir nesvarbu 
> kad
> vartotojas i minusa? ir vel laukt? o kur sugaistas laikas ir pan?
> dabar pasirinkau pakeitima kitu, tai pystelejo instrukcija, terminus, ir
> pasikeite status, kad dabar jau jie laukia, bet kaip minejau manes tas
> nelabai zavi.
> kaip is ju issilupt viena detale, ar bent dalini refund?
> kas turejo patirties su amazon.
> kaip vykdyti su amazon komunikacija?