Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-16 13:24:40
Visu pirma mes  turim Prime. Pazymetos prime siunciamos nemokamai. Yra ir ne
prime siunciamu nemokamai. Taip, garzinant siuntimas apmokamas dazniausiai.
Dabar kazkaip negaliu atgamint ar buvo mokami siuntimai ar mes pastoviai
ziurim akd nebutu mokami siuntimai. Bijau sumeluot. Bronco gal tiksliau
zinos. Bet mes visa laika jei siunciam atgal nemokam.
Jei perki is amazono ir nori grazint, amazonas atsiuncia siuntimo etikete,
joje jau buna apmoketas siuntimas. Buvo, akd siuntem ne amazon pardavejui,
ceki iskart idejom I dezute arba siuntem skanuota - ampokedavo pardavejas
siuntimo silaidas.

"Vytook's"  wrote in message news:ofejan$bht$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ar teisingai supratau, kad siuntimo atgal islaidos padengiamos?