Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-08 22:32:26
Va - butent. Aberoju, kad koks Dreveniskis buvo ir girdejo. Net jei nezyzia.
Ateina kazkoks verslininkas ir sako - va cia dabar bus vejo jegaine. Ateina
kaimynas ir sako - mano sunus, miestuos gyvena, universitetus baiges, newsus
skaito. Sake jis man, kad  chana dabar visiems - birkos nebestoves ir bobos
nebeduos. Dreveniskis su shakemis pries ventiliatoriu. Jis todel durnas,
progreso stabdis, neissilavines tasmsuolis, negalvojantis apie rusijos
elektros kaina ? IMHO nifiga.