Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Romis
Data: 2009-06-05 22:20:58
kiek ant Lietuveles seniau sukosi malunu, kazkodelniekam neseseliavo... Yra
manau daug tusciu pievu ir laiku, kalvu kur pastatytos jegaines tikrai
niekam nemaisytu. Manau dauguma dziaugtusi, kad pagaliau lietuviai nori
tapti savarankiski ir lipti is kazkieno "priklausomos" kisenes.
o apie 400 kLt kainuosiancia vejo jegaine sodyboje tai mitas. nebent nori ne
vien savo sodyba bet ir vsa gyvenviete elektra pamaitint...  Tada kaina butu
reali. Manau sodyboje uztektu 2 kW nu maximum 5 kW energijos... ir tai
nezinau ka su tiek tu ten veiktum...