Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Doc
Data: 2009-06-07 14:10:10
Nežinau ką ir kokiam galingumui skaičiavo LEO, bet atominės elektrinės
gaminamos elektros kaina šiandien yra <0,03USD/kWh
(http://www.world-nuclear.org/info/inf02.html), vėjo elektrinių gaminama
elektra net ir įskaitant subsidijas (tingiu aiškintis kokio dydžio) kainuoja
~0,05USD/kWh
(http://www.awea.org/faq/wwt_costs.html#How%20much%20does%20wind%20energy%20cost).
Nevertinant subsidijų, kaina turėtų skirtis kelis kartus.

--
Doc