Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-06-07 15:53:58
"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
news:h0gb9t$oba$1@trimpas.omnitel.net...
> Laidoje "bobu turgus" minejo?
Pakaktu i google ivesti keywordus ''naujoji elektrine kaina'', bet padaryk
tai tu, ok?

> O cia kitas Jaegermeister rase?
> ___
> Cia nevisiems px. Man pavyzdziui nepx. Toje_ elektrineje bus dalis ir mano
> pinigu todel man yra svarbu, kad ten butu seimininkas, o ne valstybinis
> korupcija paremtas bardakas. Parodyk nors viena stambia imone kuria
> valstybe sugebejo valdyti.
> Einu kurti saito NEPASIRASYK

Ar tai buvo klausimas apie vejo elektrines? Issakiau savo nuomone apie tai,
kas turetu valdyti energetikos pramone. As, zinai, o.a.bmw daznai parasau,
kad Tutis gaidys, tai gal dabar istrauksi mano teksta kai kalba eis apie
naujojo vievio paukstyno statyba?

Jaegermeister