Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: gintas
Data: 2009-06-07 15:28:54
Aš palaikau besipriešinančius jų statybai.Todėl kad
Yra tokia savoka kaip kraštovaizdis. Visi stovėdami kažkokioje vietoje nors
retsykias pamato kuria tai kryptimi išskirtinį krašto vaizdelį ,kurį
apibudina trumpai- ooo kaip gražu. Labai mažai kas galėtų pateikti
urbanizuotą vietovę kaip gražaus kraštovaizdžio pavyzdį.  Suprantama, kad ir
man labai svarbi pigi elektra, nesu bagočius ,kuris gali už 1kwh mokėti litą
ir neaikčioti, aš taip pat noriu gauti jos daug ir pigiai.Teko pamatyti
svieto, su kamera ir su foto objektyvu ieškoti elektros laidais ar
nevykusiais statiniais neužterštos vietovės vaizdo Airijoje, Olandijoje,
Sicilijoje, Tailande,Maroke, Kinijoje,Anglijoje,
Kretoje,Graikijoje,Pietinėje Švedijos dalyje,Tunise,Lenkijoje,Slovakijoje,
Meksikoje ir dar kar kažkur. Visuomet turi susikaupti ir pagaudyti gražaus
panoraminio vaizdo trupinėlių. Kitą kartą tenka padirbėti su Fotosopu, nes
nenori prarasti grožio. Žinoma, visuomet gelbsti draustiniai, kuriuose ūkinė
veikla yra apribota ir apart nutiestų kelių ten niekas nedarko vaizdo.Ten
taip pat stovi trsparniai bokštai, tiesa prieš kelis metus Tenerifėje
suskaičiavau viename slėnyje jų virš 60 vnt, tai važiuodami autobusu
girdėjome skleidžiamą garsą net per paketinį langą. Žinau, kad šie
pastebėjimai tūlą supiktins, taip yra tokia kategorija žmonių ,kuriems
šiandieninis poreikis GAUTI PIGIAI užgožia viską , jie gali gyventi ant
šiukšlyno gerti iš bambalio putotą gėrimą ir padidinto gabarito teleekrane
sekti tautinio teleserialo vaizdus...
Kadangi turime tik 99km pajūrio  derėtų jo nepramonizuoti gigantiškais Lubio
elektrinių sparnuotais statiniais .Latviai gali.Nenorėčiau turėti ir
kaimyną, kurio sklype suktusi šie dideli sparnai.
Kraštovaizdis tai didelis turtas matuojamas gerais pinigais visame
pasaulyje.
Esu už  fotoelektrinius generatorius, mini hidroelektrines, mini vėjo
jėgaines nors kiekviename kieme(aukštingumas turėtų būti iki 10m) ir
regionines modulines Hitachi firmos atomines elektrines, (jas galima statyti
kiekviename mieste).Gal tai ir brangiau gaunasi pradžioje, bet viskas
,teisingai darant , atsiperka kompaktiškumu ,ekologiškumu ir neterstų vaizdo
aukštais elektrinių kaminais, sparnais.
Gijo