Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-07 13:15:23

"Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message
news:h0g3km$gqh$1@trimpas.omnitel.net...
> Argumentai paprasti: uzstoja saule, krenta zemes kaina, ar tu noretum ,
> kad prie tavo namu biznieriai statytu tokias jegaines.

Taiau jei jiems atsakoma - "Kaimieti, tu nieko nesupranti, cia progresas ir
krutizna, durniau, cia tik tavo labui, staigei leidi", normalu, kad zmones
gali ir nenoreti shito daikto.

Be to, kad ir kaip suktum tas jegaines, bet krastovaizdyje jos -
svetimkunis. Ir jau vietiniams spresti - nori jie to ar ne. Ir argumenas
"negrazu" jau ganetinai rimtas. Vakar vaziavau i Kretinga. Visai grazu
atvaziuojant nuo Kartenos. Man. O vat mamai nepatiko. Kuris iš mūsų teisus ?