Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-06-07 13:53:33
Ziurek, tau patvirtinanti mano studija:
Lietuvoje esamu elektriniu galingumas kokie max 4000MW (tingiu ziureti,
skaicius is 9 klases laiku), gal biski maziau
Jeigu jas visas nugriauti ir pastatyti propelerius, uztektu kokiu 3000
galingu vejo jegainiu. Daug?? Na nemazai, bet sakaicius realus.

Pastatyti vejo jegaine atpiginus gamyba ir atsisakius logistikos is kitu
saliu kainuotu koki melejona. Taigi 3 milijardai.

Naujos atomines elektrines projektine samata 4 milijardai

Jaegermeister