Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: vvv823
Data: 2009-06-07 14:22:06
teko apvaziuoti jas su geologija. Gaila po ranka nebeturiu topkes su ju
vietomis, bet tikrai dauguma projektuotos ne prie sodybu, o  laukuose. Dargi
dalis tokiuose durpynuose, kur tikrai ne gyvent, o karjera daryti reikia.
Todel man kiek keista girdeti tu aplinkiniu gyventoju skundus del viso
parko. Galbut 1 ar 2 jegaines ir gali kelt problemu.