Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-06 22:08:32
Gal ne ten važinėji, kur daug paukščių :)

"Tikrą" avariją apturėjau važiuodama autobusu - o jis važiavo
neviršydamas greičio tarpmiestiniu keliu, kokį 80 km/h. Mažas
paukščiukas kažkoks buvo, gal strazdas.

Apie vieną žinau iš pirmų lūpų - kolegė susinervinusi atėjo į darbą, nes
važiuodama iš ryto numušė žylę.

O kažkokio nemažo plėšraus paukščio pati vos nenumušiau važiuodama
geitkeliu, tiesa, gana greitai. Praėjo pro priekinį stiklą skersai gal
per 10 cm. Pasakysiu, jausmas nekoks. Ir jis garantuotai nebūtų
"išsisukęs", nes ėjo kaip sviedinys :/

Tai čia per kokį 10 metų važinėjimo normaliais keliais tankiai
apgyvendintoje vietovėje - o ne paukščių traukimo zonoje.

Bet aš matau problemą ne tik tame. Aš nelabai daug žinau apie paukščių
migracijos mechanizmus, bet galiu įsivaizduoti, kad jiems nukrypti per
kilometrą du, kad apskristų vėjo jėgainių parką, jau gali sudaryti
problemų, nes paskui neberas savo įprastų poilsio ir maitinimosi vietų
ir pan.