Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Ignas
Data: 2009-06-06 01:42:11
pliusai: kazkiek bus pagaminta kazkiek ekologiskos energijos (nesu ekspertas, bet kazkada pavirsutinis pasidomejimas priverte suabejoti tos energijos zaluma: tiek tu ventiliatoriu gamyba, tiek statymas ir pan turi pakankamai pilku demiu)
minusai: mkn dar nei viena studija nepatvirtino, kad tokios jegaines Lietuvoje butu pelningos. Mazai vejo, brangu ir visa kita. Dauzo paukscius, kelia kazkiek triuksmo. Krastovaizdis - kam patinka, kam ne, cia jau asmeninis reikalas.

Zodziu bendrai paemus - nieko gero