Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-06 23:36:29
Terpentinai, aš UŽ vėjo jėgaines, bet šitoks tonas ir problemos
sprendimas man nepriimtinas: tipo, aš problemos nematau, tai reiškia jos
nėra. Aš, žinoma, esu tik pavienis asmuo, ir surašiau tau tai tik dėl
to, kad paklausei - matyt, tikėjeisi, kad turėsiu pripažinti, jog jo,
nikad nieko neįvyko ;) Bet mano minėtą 2005 m. tyrimą visgi atlikinėjo
pakankamai pajėgi organizacija, ir jie negalėjo _vienareikšmiškai_
patvirtinti, kad problemos nėra.

O šitokie pareiškimai tipo "a la ką čia durniai išsigalvoja" - tai tik
alyvos pylimas į priešininkų ugnį. Va, jeigu galėtum pasakyti: buvo
tartasi su Ventės mokslininkais, nuo paukščių traukimo per Ventę
pagrindinių kelių jėgainės bus už tiek ir tiek ir todėl netrukdys - va
čia būtų argumentas.