Tema: Re: Vejo jegaines: uz ir pries
Autorius: _heyy
Data: 2009-06-06 20:36:48
minusai: mkn dar nei viena studija nepatvirtino, kad tokios jegaines
Lietuvoje butu pelningos.

hehe, patinka man tokios diskusijos. Lietuvoje yra pelningai dirbancios
imones, parduodancios vejo jegainiu elektra, o vat studijos, atliktos
eGzpertu yra neigiamos :D

heyy

Mazai vejo, brangu ir visa kita. Dauzo paukscius, kelia kazkiek triuksmo.
Krastovaizdis - kam patinka, kam ne, cia jau asmeninis reikalas.