Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-06 14:38:28
kad nebutu i vienus vartus pabandysiu surasyti
GD paminetus minusus:

- didele nesamone
- namie neaktualu siurbti
- namie gali ilgai viska daryt
- tas pats kas auksinis klozetas
- vienoj eilej salia ispustu butu kainu, vitrinu, baseinu, halogenu apsvietimo
- cia tik del noro pasirodyti kad prabangiai gyvena
- kurie is tikro taip gyvena ir gali sau tai leisti, tie neskaito NG ir cia neklausia patarimo
- o tuo labiau neklausia kaip sutaupyt tukstanti kita darant toki dalyka, kurio niekam nereikia
- vartojiskumo sindromas
- bet tai kaip nesinori tiketi dalykais, kurie priestarauja
isankstiniam isitikinimui... kaip sakoma - nera tikros tiesos,
yra tik tai, kas mes isitikine, kad yra tiesa
- jei jo uzsimanai, tai turi jau viska isskyrus pauksciu piena?
- ateitis ne ju, o robotuku. jie faini. as uz juos. siuolaikiski. kaip gyvuniukai. paciam dirbt nereik. ir vamzdziu sienoj nereik.

nu lyg ir viskas.