Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: tomasz
Data: 2009-03-05 12:11:56
siaip daiktas zjb. Turiu, neatsidziaugiu. dulkiu kvapa pamirsau :))
Jei nori patogiai valdyti siurbli, reikia nuo kiekvienos rozetes laidukus
prasitemt (vamzdi desi kartu ir laidukus prisabacinsi)
Del  kiekio rozeciu reikia ziureti pagal plana ir slangos ilgi (max ilgis
gal 12 m), uzsimeti acad'e radiusa apskritimo pagal slangos ilgi ir ziuri
kur pasieki, aisku reik ivertint kampus, dar gali vietoj su virvute slangos
ilgio pamodeliuot.
Patarimas neimti pacios ilgiausios slangos, biski nepatogu darosi tampyt per
puse namo... geriau keliom rozetem daugiau pasidaryt.

t.

P.S. cia tik mano nuomone...nes matau yra mananciu kitaip :))