Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-05 13:17:32
vamzdis lengviau nei siurblys, be to rampyti nereik kaip siurbliu,
kuris net uz savo laido uzkliuva. be to daug kur isvis nereikia vamzdzio - daromos angos.
pvz akropolio kirpykloj padaryta taip. suslave plaukus prie spinteles su koja
ijunge - ir viskas, svaru. nei ten lenktis i siupeli rinktis, kazkur nest pilt....