Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: pjezo
Data: 2009-03-05 13:30:21
gyventum kai amerikietis? kuris kai reikia isukti lempute, priverzti klibancia rankena ir kieme palaistyti zole- skambina i 3 skirtingas firmas ir pasamdo 3*2 zmogelius darbui atlikti?:)
o paiakejus kad lempute gera bet sugedes jungiklis- tenka kvietis dar ir is 4 fimos- nes lempuciu sukejai neturi instrukcijos kaip pakeisti jungikli?:)))