Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: linuji
Data: 2009-03-05 19:25:44
o as buciau linkes nesutikti.
vis tik laikai keiciasi, evoliucija. keiciames mes, keiciasi ir daiktai.
O jei pradedi nervintis, kaip viskas greit keiciasi, tai turbut cia senatves
pozymis :) (sutka)
ir dazniausiai zmones buna nusistate pries del tokiu dalyku, kuriu patys
nesupranta ir nenaudoja. bet tai nereiskia, kad tai yra nenaudinga ir
nereikalinga..
ateis laikas, kai auto prades vazineti varomi oru, vandeniu, elektra ir
tt...
jei zmogus gyvena bute, moka paskola ir vos suduria gala su galu - tai
naturalu, kad keiksis isgirdes, kad kazkas nori uz kazkokias mistiskas 3000
lt isirengti centrini siurbli. ir visaip irodines, koks cia sudas.
bet va zmogus, uzdirbantis 10 000lt per menesi ir gyvendamas sociai visai
kitaip i ta pati dalyka ziures :)

cia kaip poreikiu piramide :) uzdirbi ant duonos - uzsimanai mesos, esi
sotus - uzsimanai saugumo, meiles.... ir tt. ir tt..... ;)