Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-03-06 10:05:20
nu jo, keisti pas tave prioritetai :)

tas robotas kelią didelį triukšmą, valo 5x ilgiau nei pats su siurbliu praeitum,
akumai greičiausiai nusprogs po poros metų,
dulkių surinkimo talpa - nuo 250ml iki 500 ml (t.y. nuo stiklinės iki puslitrio),
įsiurbimo galia vaikiška,

iš esmės tai toks brangus žaislas,
bet vat tau šitam žaislui išmesti pinigų negaila, o normaliai sistemai - jau gaila :)))