Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-03-05 15:07:55
zhaltai, cia tu?

siaip tai as skaitau kad labiau apsimoka man dabar gyvent
andai pirktame bute per pika ir vis dar moket mazia nei kai-
nuoja nuoma, turint omeny kad neturiu vilniuje nei tevu nei
islaikytojos, kur galeciau gyvent naxalia... ar neteisingai mas-
tau?

bet kaip jau ir sakiau - tau geriau zinot, tu gi turi pinigu ir visa
ko kita