Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: linuji
Data: 2009-03-05 11:45:59
kodel nesamone?
na, tiesa, cia Lietuva, tai gal ir gali atrodyt nesamone :)

sis dalykas reikalauja ganetinai daug investiciju i toki dalyka, kaip
siurbli. Bet nauda tai akivaizdi.

naudojant ig paprasta siurbli - puse dulkiu lieka patalpoj, atgal patenka i
ora.
o cia jau galima isvalyti gan svariai. Ypac aktualua - jei yra zmoniu
alergisku dulkem ir panasiai....

tik jau nepagailek isigyti gera siurbli - apie 3000lt + ... mano manymu
turetu kainuot.

tiesa, dar prie to pacio. Kirby? - cia normalu? bl....... :D zmoniu
maustymas. ir moka bilekiek tukstanciu uz visiska suda... Tai toks centrinis
siurblys - mano nuomone, bilekiek kartu naudingesnis... ir kainuot gali, ko
gero, pigiau nei vienas Kirby sudukas.

sekmes isirenginejant!