Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-05 18:02:18

"ND" <n@d.lt> wrote in message news:goosf0$nr3$1@trimpas.omnitel.net...
> del siurblio nieko nesakau, nera cia tas daiktas kaip tu minejai del kurio
> butu galima girtis. cia taip sakyciau nei pirmo nei paskutinio butinumo
> daiktas. gal per daug Galvos daktaras cia ant to siurblio uzpyko, bet
> pagrindine as jo minti supratau, ja isdesciau auksciau.

tai ta mintis nieko naujo, bet prie ko ant to siurblio taip uzsipult.

> o apie tvartus su vistom truputi perlenkei, o vat darziukai prie namo, ar

aš neperlenkiau, nes nieko neteigiau, o tik klausiu  - tai kiek tam žmogui reikia?

jei jau sakom "kiek ten jam reikia" tai įtariu turim kažkokį modelį kiek
patogumo reikia, o virš to jau būtų per didelis išpaikimas ir išlaidavimas.
tai kiek jam reikia?