Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: pjezo
Data: 2009-03-05 14:30:10
:)
i daugeli dalyku galima ziureti ivairiu kampu...
tarkim man nereikalinga/nepriimtina ta centrinio siurblio, ar to kazkokio kosminio uz 3000 Lt ideja.
ne todel kad negaleciau jo sau leisti- bet todel kad tiesiog nematau tame prasmes. daug pigesnis siurblys IHMO atlieka savo darba. o aukciau mineti produktai tera vartotojiskai visuomenei sukurti ir marketingo pagalba itikinta kad jie reikalingi.
analogiskai su daugeliu dalyku- tie patys mobilus... asmeniskai man sociai uzteko Nokia6510. Deja sugedo/susitryne... na ir ka- nori nenori pirkausi nauja spalvota suduka su N pliusX funkciju kurios man nereikalingos.
zodziu turim sistema, kada ne vartojimas sukuria paklausa, bet kada sukuriamas produktas ir veliau jam sukuriama paklausa. - tarkim skaitmeniniai foto- nafiga muilinei 8 ir daugiau megapikseliai? juk jos varganas objektyvas neissysija reikiamos raiskos- su normalia optika 4 m pikseliu foto padaris geresni vaizdeli nei tas 8 su snarglinais stikliukais.
bet ne- paprasciau prikisti pikseliu nei isdeti gera optika:)
ir marketingo pagalba sukurti legenda, kad kuo daugiau pikseliu tuo geresne kokybe...
ir tokiu pvz begale.