Tema: Re: Centrinis dulkiu siurblys
Autorius: bzik
Data: 2009-03-05 14:03:24
statydamas svarsciau. Idejiskai uz toki sprendima, kaip ir uz kuo mazesni
velesniu kapitaliniu statymu/griovimu kieki. Todel norejau is anksto
prasivest reikiamas komunikacijas. Atsisakiau del tolimos perspektyvos
pradet realiai naudot ir papildomai isleidziamu pinigu, kurie tada buvo
reikalingesni kitiems kampams.