Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-23 19:06:25
O kas sake, kad verkiu del ju melejonu?
Man gerai kie as uzdirbu, jei dazytojui gerai kiek jis uzdirba - tai viskas
ok.
Kiekvienas savo laimes kalvis.

p.s. o kas sake, kad su aukstuoju turi uzdirbt daugiau nei statybininkas?
Kiekvienas turi uzdirbt tiek kiek sukuria pridetines vertes. Statybiniai
dabar
atsistojo i realia situacija ir tiek. Kokia problema? Dabar visi mesimes i
IT
ar banku versla, reikia gi naujos aukso gyslos :)