Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-23 18:57:05
"Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message
news:gnu6fd$20g$1@trimpas.omnitel.net...
> kaukutis wrote:
>
> Tai jie jau dabar ant ribos, jei nepastebi.  Kažkas turės jų skolas
> apmokėti, kad jie išgyventų.  Švedų pensijų fondai, LR mokesčių mokėtojai
> per paskolų draudimo kontorą, TVF, dar kas, čia kitas klausimas.

O neatrodo, kad tu pats lygini panasiai? Is ko tu sprendi, kad dazytojui,
tarkim
riba yra 2000Lt, jei zemiau - jis mirs, nepragyvens ir pan? Kokiais
kriterijais remiesi?
Mano poziuri, kad is tokios sumos galima isgyventi, nes taip gyvena, deja,
pakankamai
didele dalis LT, tu suvarai su zeme - nors tai faktas. O pats remdamasis
tik emocijom
gini kita puse ir nepateiki argumentu.

> [...]
> atlyginimus Lietuvoj neverta pradėti kalbėti, nes dalis eina juodais,
> kurių
> nieks nesuskaičiuos.
>
> Kad manai, jog kažkieno alga turėtų būti mažesnė, tai tokie manymai nieko
> nekeičia ir niekam neidomūs.  Idomu tik tiek, kiek žmonės pasiruošę
> mokėti,
> jei jiems žūt būt reikia Savo NT ir jie nori už tai mokėti bet kiek, jie
> ir
> mokės viską ką turi.  Jiems to neuždrausi.  Kadangi tų norinčių terliotis
> su dažais skaičius ribotas, tai ir tenka mokėti daugiau, kad tokių

As savo nuomones tau ir nepersu, ir man to nereikia. Tu komentavai mano
posta,
as - atsakiau.
Faktas, kad kainas nustato rinka. Faktas ir tai, kad ji buvo nenormali ir
galu gale
baigesi, nes jei viskas buvo gerai, tai burbulas butu tesesis toliau. Tiek
NT kainos,
tiek darbu ikainiai atsistoja i savo vietas. Ir tai yra gerai. As
nesidziaugu tuo, kad
daliai zmoniu sumazejo pajamos ar pan. Esme, kad rinka normalizuojasi is
esmes.
Dalis persikvalifikuos, dalis dirbs ka dirbo toliau - tai normalu. Negali
visi buti
statybininkais ir negali viena saka (statybos) tiek zenkliai itakoti visa
salies ekonomika.

> Darbas pirmiausia vertas tiek, kiek už jį kiti nori mokėti, o tiek, kiek
> kažkas pažiūrėjęs į krikštolinį rutulį įvertina.

Tai darbo verte nustato rinka. Ir siandien tu matai realia rinkos kaina, o
ne burbula.
Ir ne is rutulio buriama. Apsidairyk aplinkui - tas darbas tiek vertas. Jei
nebutu buve
burbulo, jis siandien diena butu greiciausiai vertas daugiau (butu tolygiai
po truputi kiles
ir tiek, bet kadangi susikloste tokia situacija tai turim ekstrymus).

> Na na neskauda.  Padažyk patalpose, tai dar ir kaip paskaudės.

Siaip fizinis ,,skausmas" ir ,,psichologinis" yra skirtingi - as ta norejau
pasakyti.
Ir tarp ju yra labai didelis skirtumas.
O is kitos puses, as ir daziau, ir su dvikomponenciu laku lakavau. Ir
nenumiriau. ;)

> Tų norinčių sėdėti ofise ir tvarkyti svetimus pinigus nors vežimu vežk.

Tai ko dazytojai nepersikvalifikuoja, jei jau cia aukso klodai? A?

> Na jei atrodo kad tik tavo darbas unikalus, nepakartojamas, ir turėtų būti
> geriausiai apmokamas pasaulyje, tai labai jau banalios mintys ;-)  Kaip
> pats pastebi, reiks šiek tiek susimažinti apetitą, nes tie mokantys
> pinigus
> ne visada sutinka su tavo norais.

O kas tau sake, kad jis unikalus. Tik jei jau man bus visai pzd, tai as
galesiu
dirbt ir pardaveju, ir tiekeju, ir vadybininku, ir administratorium, ir
sandeliniku,
ir pagalbiniu statybose, jei reikes, ir kaip bebutu as ta dirbsiu gerai, ko
negaleciau
pasakyti apie dabar dirbancius ,,statybininkus-profesionalai".

> Ne visi, taip tarkim 9 iš 10 ;-)  Pirmiausia, ta jų toks darbas, kad
> atliktų
> pagal instrukcijas tai, kas rodoma pirštu.  Kodėl kažkas turėtų mokėti
> bent
> pusę to, kaip statybininkui, nei vienas iš jų neis savo noru dažyti už tą
> patį atlyginimą, o dažytojas bus nieko prieš ofise atsėdėti 8 val per
> dieną, su kavos pertraukėlėm, sutrumpinta darbo diena penktadienį,
> atostoginiais ir priedais už ilgai trinamas kelnes.

Cia tu neteisus, matuoji visus pagal viena kurpali. Kur tu matei tarkim
pardavimo vadybininko  ar kitos specialybes darbuotojo instrukcijas?
Na nabent konvejerinej gamyboj. Ir jei tokios kompetencijos zmoniu
tu prisisamdes, tai as nuosirdziai tave uzjauciu. Nes paprasciau jau paciam
atlikt ta darba, nei laikyt toki ,,debila" ofise.

> [...]
> dar ir mokėtų 5 kalbas, būtų respektabilios išvaizdos, baigus Harvardą, ir
> mokėtų gerai plauti grindis ir nešiotų trumpą sijoną, tai tikrai rinktis
> nebus iš ko. Lietuvoj atlyginimai vieni mažiausi ES, o prekes ir paslaugas
> galime tiekti visoje ES be kažkokių ypatingų apribojimų.  Ir dar reikia
> skųstis, kad nėra ko samdyti?  Tie patys „nesuvokiantys“ nuvažiavę į kitą
> ES pusę gauna trigubai daugiau, o jų darbdaviai džiaugiasi gerais
> darbuotojais ir sėkmingai konkuruoja su mūsiškiais.

> Tai nesuprantu, ko čia džiūgauti, jog skylė dugne kitam laivo gale, ir jis

Skyle visada buna laive, tai zemdirbys uz piena kiek nori negauna, tai
statybininkui
ikainiai krito, tai dar kas nors nepatenkintas. Vienas tik skirtumas - per
pastaruosius
kelis metus statybu verslas buvo paverstas ,,aukso versiu" ir jis bendram
ukyje
uzime per didele dali, todel jo griuvimo/sustojimo pasekmes jaciame visi.
Skiri dziaugsma ,,kad dazytojas zlunga" nuo to, kad ,,rinka atsistoja i
realybe"?

> Oj oj tuoj bėgsiu kartis po tiltu, kokie mes vargšai, per 3 penkmečius
> nepavijom ir nepralenkėm tų Vakarų :(((  Nuvažiuok kada į kokią Vakarų
> Afriką, pažiūrėk kokios ten žmonių tradicijos ir pajamos ir ar turi bent
> jau pavalgyti, nereiks taip jau verkti dėl mūsų tradicijų, džiaugsies, kad
> gali be apsaugos kur nors nuvažuoti ir gyvas grįžti.

Nesikark, ir taip mazai musu like. ;) Matai yra viena esmine vieta, tie
afrikoj
net nezino, kad tokia krize yra (gyveno skurdziau ir toliau ramiai gyvena),
didziojoj dalyje EU yra tik sastingis, o pas mus, deja, KRIZE is didziosios
raides, nes sugebejom tik viena saka uzauginti - STATYBAS.
Ir tradicijas nereikia suprast pazodziui (kaip matau supratai), as kalbejau
apie verslo, politikos tradicijas. Mes kaip ir kiekviena nauja tauta
sokinejam
nuo min ant max - ir tai normalu. Uzaugsim.