Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-02-21 11:04:32
Kazin ar komentuotojas pats noretu gyventi toje numelioruotoje,
suurbanizuotoje Danijoje. Tegul pabando be suderinimo pasistatyti nama, ar
net vasarnami kalnuose Norvegijoje, ir dar TOKI, kokio niekas aplinkui
neturi - su keturiais istiklintais balkonais, sesiolika boksteliu, etc.
Turbut atitinkamos tarnybos priverstinam gydymui isveztu...
"Komuniagos" - cia jau kokia tai fobija atsiduoda. Renkames patys i kuri
suda iminti.