Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-22 10:30:00

"Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message
news:gnqi26$65h$1@trimpas.omnitel.net...

> Idomu iš kur jūs visi taip tikitės tas santaupas paimti, kas sunešta į
> bankus, viskas senai paskolinta statyboms.

taip dabar ir bankai visi zlugs, nes statybininkai puls masiskai indelius
atsimti ;)ir taip nusiris banga per visas sritis. Gal nejuokink.

> Tai jau tikrai, užsitęsus ilgiau gausit už tą niekam nereikalingą butą
> lūšnyne kokį tūkstantį riestainio skylių iš kolegų bedarbių, kruopoms
> pusmečiui užteks :/

> Nesuprantu aš tokio mąstymo, sėdim ir kaifuojam žiūrėdami į degantį
> kaimyno
> stogą, kai pačio stogas irgi kartu dega.  Bet nesvarbu, kad mano dega, vis
> tiek kiek džiaugsmo, kad ir kaimyno sudegs!

Klausyk, nereikia isvedzioti. Ar as kur nors rasiau, kad uz darba jam moketi
nereikia arba kad jis net turi primoketi, bo darbo duodu? Mano manymu,
statybininko
alga (siuo konkreciu atveju dazytojo, kuris tik nuspakliuos gipso plokstes
ir nudazys)
alga neturi buti didesne nei mokytojo, daktaro ar kito.
Jam namas nuo to, kad alga nusileido iki realybes nedega, badu nemirsta -
tai kokios
problemos? Nu teks poreikius prie realiu pritemti, bet toks gyvenimas -
nesukurei
nieko verto tai tiek ir turi.

> [...]
> uždirbtų tiek, kiek sėdintis visus metus ant stogo juodadarbis?  Aš savo
> kėdės trynimo darbo ir už dvigubai didesnį atlyginimą neikeisčiau į
> mūrininko ar dažytojo, net minties tokios nebūtų.  Ar jūs bent bandėt kada
> pakvėpuoti ir prasiterlioti ištisom dienom dažais, skiedikliais,
> stiklo-akmens vatos ir cemento dulkėm, pakvėpuoti per respiratorių,
> prisigaudyt zuikučių į akis nuo suvirinimo aparato, nutrinti dažus nuo
> rankų ir galvos?  Ar labai patiko, kaip manot, ar sugebėtumėt  tokiam
> darbe
> bent jau iki pensijinio amžiaus ištempti?

Zinai, bandziau ir darau tuos tavo manymu juodus darbus: susidejau 300m2
keraminiu cerpiu ant stogo, apkalineju fasada dailylentem, susidejau vata,
pamatus izoliavau, terasai pamatus issiliejau, betonus ir zvyrus veziojau ir
visame
tame nematau problemos. Apdaila irgi pasidarysiu. Nesu baltarankis. Ir
puikiai
zinau kiek vienas ar kitas darbas uzeme laiko ir kiek jis realiai vertas.
Ir jei kitu sugebejimu netureciau ar galu gale situacija susiklostytu taip,
kad reiktu
tik toki darba dirbt ateityje - nematau problemos. Po tokio darbo, zinok,
vakare
galva neskauda, kaip pvz atsakomybe uz keliu ar keliokos mln investicijas.
Puikiai zinau ka lyginu, taip kad nereikia lia lia.

> [...]
> eksportuojančių įmonių Lietuvoj per daug neatsirado.  Siūlyčiau
> prisiminti,
> kokie atlyginimai ir nedarbo lygis buvo 2000-aisiais ir pagalvoti, kur ir
> kiek reikės sutaupyti.   Durnių, kurie jums mokėtų bent 2000 Lt/mėn, kad
> turėtų su pirštu rodyti, ką ir kaip daryti, nebus, už vartų laukia minia
> kandidatų. Statybininkai tai pajautė anksčiau, kol ateis iki likusių,
> praeis laiko, bet rezultatas bus tas pats.  Na tik tiek, kad jei jūsų
> atlyginimas ir anksčiau buvo mažesnis, tai dabar aš jums visai nepavydžiu.

Matai nevisi sedintys ofise durniai, kuriems pirstu reikia rodyti. Jei pats
verslininkas, ir tik tokiu prisisamdyti tesugebejei tai cia tavo problemos.
Eik atsirink is tos minios bent kiek suvokianti? Perziurejes kelis simtus CV
suprasi, kad nera is ko rinktis. Matyt senai atranka darei? Bilekaip
dirbanciu
daug, bet geru kaip ir nelabai yra, deja.
O kad visiems teks dirzus susiversti - sutinku. Deja visi vienam laive
sedim.

> Tai jau tikrai, dažytojai pastatė ant ausų komercinius bankus, o tie
> išmušė
> pinigus iš centrinių bankų  ;-)  Kažkam tikrai krizė ;-)

> Kam tie kompleksai, neesam išskirtiniai pasauly.

Deja isskirtiniai - nera pas mus nusistoveje poziuriai, tradicijos, nera
netgi verslumo,
nes didzioji dalis verslo monopolijos keliu verslininku rankose - nera
smulkiojo
verslo (paprasciausiai jis sudaro labai menka dali).
Netgi burbulai susidaro mazesni gilias verslo tradicija turinciose salyse.
Toj pacioj
Olandijoj ar JAE turiu pazystamu - taip ekonomika aprimo, investiciju
sumazejo, bet
nera kaip cia - viskas visiskai sustojo.
Mes gi is to komunizmo dar normaliai net nepabegom - netgi politiku normaliu
neturim
ir negalim (nesugebam) issirinkti - tai apie ka kalbam? Kad vakarus bandeme
vytis -
sutinku, tik klausimas ar po sios duobes toliau nenusirisim. Nes sugebejom
tik kartonkiu
prisitatyti, o realiu produktu ir nesukurem, i gamyba neinvestavom. Esam
paprasciausia
vartotoju tauta.