Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Bicas
Data: 2009-02-22 13:48:02
O valstybe ir neaugo :) Kas investavo i naujas technologijas, i
gerensius irengimus ir pan., turbut tik ant rankos pirstu suskaiciuotum.
Lietuva buvo patapusi statybininku krastu, visas kitas verslas buvo s
vertas, o statybos - tai aukso kasyklos, i jas puole visi. Nieks
nekaltas, kad dabar melziamai karvei uzlinkus visi liko tusciom kisenem.
Valdzios vyrai irgi sia diena gyveno, reikejo riboti ta statybu buma,
nes kitos ukio sakos neturejo tokios galimybes vystitis, priesingu
atveju butume tureje 10 melziamu karviu vietoj vienos, deka ko vienai
karvei uztrukus kitos dar butu davusios pieno.