Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2009-02-21 18:29:17
> Kazin ar komentuotojas pats noretu gyventi toje numelioruotoje,
> suurbanizuotoje Danijoje. Tegul pabando be suderinimo pasistatyti nama, ar
> net vasarnami kalnuose Norvegijoje, ir dar TOKI, kokio niekas aplinkui
> neturi - su keturiais istiklintais balkonais, sesiolika boksteliu, etc.
> Turbut atitinkamos tarnybos priverstinam gydymui isveztu...

Tokiu atveju vienetai, o kaip pakomentuosi TUKSTANCIUS tokiu atveju?

na, 2009 02 21 16:13
man paciam taip pat labai keista, turi zeme zemes paskirties taciau turi
kaimynus kurie turi babkiu, jie jau gyvena tipo "legaliose namuose o tu
vargsas ubageli su savo principais augini braskes ir svajoji apie legalu
namuka is kartono....
o siaip buvau vilniaus savivaldybei ir bandziau derinti klausima del
galimybes pasistatyti buda ant ratu.....tai ka man pasake tai zado netekau.
Tu net nedaryk nesamoniu, o tai mes galim tau isvis suorganizuoti kad tavo
zeme taip ir liks zemes paskirties patvirtinus vilniaus Raj. plana.....
Na ir mastau kur ta Lietuva eina .....atgal ar pirmyn.
Sutinku kad reiketu saugoti aplinka, na kad patys savo s....nenuskestume,
bet sutvarkius tam tikrus teises aktus galetu zmogus statytis namus ir
nesukti galvos noriu stataus miske, viduri lauku, prie upes ar ezero, as
saugus kitiems nemaiso ir valio.... na HA HA HA tai gerai
pakomentavo....tikiuos STT bei

--

Mano komentaras yra toks - kvailys, kuris nekovoja uz savo teises. Skunda
parasyti i statybos inspekcija ir i apskriti uzimtu vakara. Dar ta pati