Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-21 15:38:49
Danijoje reikalingi mokytojai, o Lietuvoje statybininkai. Pas mus net populiariausias Nepriklausomybes laikotarpio politikas - Brazauskas - taip pat statybininkas, o dabar Prezidentas pensijoje. Adamkus irgi is aplinkos apsaugos... Paksas... Vieninteliam Landzbergiui nepasiseke - jis is inteligentu...