Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-21 15:54:52
lietuvai reikalingi muzikantai ir šokėjai bei tigru tramdytojai, o jei
rimtai paziurek i kitu sriciu atlyginimus danijoje. Manai kad lietuvai
mokytojai nereikalingi? pasidomek, daznas rajonas jaucia dideli tam tikru
disciplinu pedagogu trukuma, bet dabar kai aukso kasyklos - statybos
uzsilenke, pedagogai mes spakliuotes i kampa ir gris i mokykla, nes ne
vienas pedagogas persikvalifikavo i apdailininka, murininka ar suvirintoja,
ksakant kunigas-suvirintojas Petraitis