Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-22 16:23:49
Jei kas apsitriedes cia, tai greiciausiai tu pats.

Kurioj vietoj radai, kad as kuo skundziuos? gal pazvelk placiau i pasauli,
o ne per surudyjusi vamdzi, tai gal sugebesi isskaityti ir suprasti ka as
norejau pasakyti.

Mano pirmojo posto esme buvo ta, kad pats ieskojimo budas pakankamai
juokingas, nes visa diena nieko ir nedare, kaip atsakinejo i skambucius. O
ir
pati kaina uz paslaugas pakankamai normali. Jei skaitei kitu postus, matei,
kad yra ir po 6Lt mokanciu. Tai kuris cia dziaugiasi del ,,slystancios zemes
is po koju"?

Taip, situacija siandien prasta, ir ka, paverkim dabar visi. Geriau pataps?
Mano pirktas sklypas irgi nuvertejo, ir ka apsiverkt man dabar? Na klaida
buvo ir tiek. Vertinu tik paprastai - pirkau ne perpardavimui, o sau busta
pasistatyt. Ir kadangi vieta man tiko, tai koks skirtumas kokia dabar jo
,,rinkos"
verte, nepardavinesiu gi jo.

Bl, kokia verksniu tauta mes. Kad puse LT visa desimtmeti gyvena zemiau arba
salia skurdo ribos visiems px. Bet jei vargso statybininko ikainis nusileido
iki realybes,
tai jau sakes - visi paverkim. Gal dirbt geriau eikim, vietoj to. Jei tas
pats dazytojas
greiciau suktusi ir puse laiko negertu, tai ir su tais ikainiais uzsidirbtu
normalia alga.
Bet ne problema matai. Nes pirmadieni tai pachmielo diena, o penktadieni po
pietu irgi
nebedarbas, nes uz savaite jau uzdarbis paimtas.

O del ikainiu, tai pasikartosiu - visi verti tiek, kiek pridetines vertes
sukuriame.
Jei tas dazytojas profesionalas, dirba su ivairiom strukturom, sugeba
daugiau
islaust, nei elementariai su voleliu prabraukti, tai ir ikainiai jo didesni
ir mokanciu
daugiau uz toki darba yra. Kokia problema? Kokioj vietoj cia izvelgiamas
sarkazmas ar dziugesys ,,kad kito namas dega"?

Nei as tau pazystamas, nei ka. Is ko tu sprendi, ko vertas mano diplomas ir
ka
as sugebu dirbti? Aiskiariagys gal?