Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: kaukutis
Data: 2009-02-21 15:24:32
neteisus, nes jis ne mersa, o audine nuliova paemes ar kaip? ;)
o jei rimtai nepazystu as jo ir tiek.

tik uzgauliot ar saipytis ne as pradejau. as tik surasiau situacija, kuri
buvo.

ir kaip bebutu, jei jis isivaizduoja, kad lietuvoj analogiskas statybininko
darbas turi buti apmokamas vos ne dukart daugiau nei vakaru EU, tai lai
eina ir iesko tokiu pat protingu bendraminciu toliau.