Tema: Re: siu dienu situacija\ plyteles
Autorius: Nemo
Data: 2009-02-21 09:18:27
Pernai vasarą dar buvo tokių piliečių, kurie man už kvadratą mozaikos
(suklijuotos ant tinklelio, ne atskirų gabaliukų) prašė 200 litų. nu, sakė,
jei palauksi mėnesį, tai už 190 gal sutarsim. vat čia tai buvo pesdets
kainos :)
klausimas - turiu balkius apkaltus vietomis pajuodusiom pušinėm lentom - ką
pasiūlysi joms išbalinti?
Ačiū.