Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: bzik
Data: 2009-02-21 09:21:32
Vidai, gal tau laikas eit parazitu armija naikint :) Tik patirtis rodo, kad
uzspeistas i kampa gyvis igyja drasos ir jegos, kurios kovotojas neivertina.
Valdzios virsunems sunku rasti objektyvius irodymus ir tinkamai juos
iskomunikuot, kodel viena ar kita struktura turetu buti panaikinta. Vos
kazkas pabandoma daryt, prasideda pilkos mases judejimas, sambruzdis,
virsininku virsininkeliu pastangos irodyt ju reikalinguma. Ir palaikymas
suformuojamas ne valdzios sprendimui, o 'vargsu' gynimui, nes kita diena ju
vietoj gali atsidurt kitas kolega.

kaip statesis, keikiau visa popierizma ir jo kainas, nes tai buvo pinigai,
man nesukure jokios materialios vertes (jei nevertint galutinio rezultato).
Bet is kitos puses dabar ne 19a., kai keli vyrai galejo ant norimoj sklypo
vietoj suridentu akmenu susirest rastinuka be jokiu popieriu. Name daugeja
sistemu, jos sudetingeja. Kiekviena klaida po to kainuoja: pradedant
nervais... Todel normalu, kad formalizavimas ir atsakomybe (kad ir paties
besistatanciojo, kuris vietoj projekte numatytu reikalavimu leidzia sau
pataupyt) turi buti. Galima diskutuot nebent del kainos pagristumo ir
proceso teisingumo (kodel funkcijos padalintos skirtingoms instancijoms ir
ar visi reikalaujami popieriai is tiesu reikalingi).