Tema: Re: siu dienu situacija
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-21 16:09:41
Jeigu Lietuvoje butu labiau reikalingi mokytojai ar gydytojai tai ir ju atlyginimai butu didesni, negu dazytoju. Kas cia taip sunku suprasti?
Kai gydytojai grasino strikais tai jie prase 30 milijonu savo problemoms isspresti. Skirsi gydytojams - neturesi otkatams. Bet jokiu problemu nebuvo sumoketi lietuvos rytui 20 milijonu uz niekam nereikalingus avarinius sporto rumus. Statyba dar didesni otkatai. Pavyzdziui Vilniaus stadiono statyba. Arba Kauno arena nuo 60 milijonu iki 800 milijonu, o paskui iki 200. Dazytojai gauna tik maza dali to. Todel jie politruku valdziai reikalingi. O mokytojai valdziai nereikalingi...