Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Nitro
Data: 2017-09-07 09:56:37
As suprantu kodel sugalvojo, bet akivaizdu, kad tai neveikia. Ne bausmem ir draudimais reikia zmones mokyti. O jei jau sugalvojai debiliska draudima - buk malonus uztikrink, kad jo visi ir laikytusi. Dabar gi popieriniai draudimai tik pasaipa kelia - esu ne karta pervaziaves pereja dviraciu pries policijos automobili, spekit ar nors puse zodzio kas pasake?