Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: KEdas
Data: 2017-08-31 13:30:49
Kur jau nepapuola.
Į spaudą papuola net atvejai, kai GATVE važiuojantis dviratininkas
UŽMUŠA pėsčiąją ir dviratininkas pripažįstamas kaltu už žmogžudystę, o
ne šiaip atsitiktinės avarijos auka.
https://www.theguardian.com/uk-news/2017/aug/17/charlie-alliston-london-cyclist-front-brake-collision-kim-briggs-old-bailey

O čia pėsčiųjų take sužalojo pėsčiąją ir niekam nerūpi? Baikit, nemanau.