Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-29 09:16:10
On 2017.08.29 09:06, Tomas wrote:
> Aš dviračiu važiuojamaja dalim važiuodavau tik neintensyvaus eismo
> gatvėse, į visokius Savanorių ir Taikos prospektus nelįsdavau. Apskritai
> mano nuomonė paprasta - jei važiuoji gatve, vadovaujiesi tomis pačiomos
> taisyklėmis kaip ir automobiliai (sveiko proto ribose).

tai vat del to, kad daugeliu atveju tai vos ne savizudybe, as gatvem
irgi nebevaziuoju. bet mintis buvo ta, kad pries "mokant" kazka, kas
galbut ir pazeidzia KET, gal verta pakvepuot giliau kelis kart ir
praeis? nes mokoma dazniausiai ne del to, kad pazeidzia KET, o del to,
kad tave asmeniskai tai uzpisa. bet turbut nebus labai netiketa, kad jis
taip elgiasi irgi del to, kad ji irgi kazkas "uzpisa". pvz, jau mineti
apvazinetojai milimetrovkem, nes "kliutis maza", arba smarkiai netobulas
eismo sureguliavimas, zymejimas ir zenklinimas, infrastrukturos kokybe
arba isvis nebuvimas.